onsdag 22 september 2010

Mr Mombola (helikopeter) färdigt!

Mr Mombola heter spelet nu, mycket bättre än Helikopeter som var namnet det gått under tidigare. Än viktigare än det nya namnet är att spelet är klart och kan spelas nu, nu och nu eller nu. Ladda ner spelet görs genom att klicka här, och sen välja ladda download game, stor grön knapp. Om det står play game på den så kika i spalten längre ner och mer åt höger, där ska det stå download game i så fall!

Meny, väggen av text är inte direkt till för att läsas. Men det är möjligt att göra så.
NEAR HIT! Direkt från NFSU har jag snott idén, poäng för att nästan dö.
28705 poäng är inte illa pinkat ska jag säja. Dock på nivå pro tror jag. Kör ni på legend så får ni ett meddelande när (om) ni slår mitt rekord på just legend. GLHF! :-D
 Likabra att nämna att jag slängde upp en sida för spelet också, här. Intressant är att den länkar till appelgran.org/jonas och påstår att där skulle finnas information om mej. Det gör det inte. Ännu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar